23 май 2012

Предизвикателството на цветята / Flower challenge

Както обещах в предишната публикация, показвам още един букет за предизвикателството на Двете Елши "Цветя", категория текстил. Едно малко отклонение - вече съм споменавала, че често ми се случва първоначалната идея да бъде заменена от друга. В случая, днешният букет беше направен специално за предизвикателството, но другият ми хареса повече и затова го показах пръв. А на този дори не успях да направя по-прилични снимки - все ми се изплъзваше, особено червеното цвете-брошка. Затова пък се получи един много пъстър и свеж градински букет :).
Like I promised in my previous post, today I'm showing the second flower brooch bouquet for this challenge. Actually, it was the first I made but I somehow liked the other one better. Besides, for some reason, this bright garden bouquet didn't like my camera. Anyway, here it is :)




Ето и самите брошки / Here are the brooches:




А сега наистина трябва да реша какво още да направя. Предизвикателството е налице, остава да действам :)
And now I really have to decide what's next. The challenge is out there...
P.S. The challenge is all about flowers - cards, textiles and jewelry.

5 коментара:

  1. Аз не бих разделила двата букета по красота. Ама прелестни са. Толкова лятно настроение носи втория.Сещам се, че ще стои прекрасно на ратанова кошница - любимата ми лятна чанта.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ви! По повод на ратановата кошница - да, много ще си отиват, аз затова си го и кръстих "градински" :)

      Изтриване
  2. Рози, прекрасни са мила! Червеното е страхотно, а и другите - лятни, точно както казва vilini за една сламена лятна чанта или шапка. Фаворит ми е Червеното , а после номер 2 :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. :) Благодаря! Толкова се радвам, че ви харесват!

      Изтриване

Ще се радвам да ми казвате какво мислите! I appreciate your comments!