02 август 2013

Въпроси и отговори

Всеки път, когато попадах на  играта с въпроси и отговори, тайно се надявах да не ме стигне, признавам си. Плашеше ме мисълта да се разкрия в необятното обществено пространство. Но не мога да пренебрегна това, че Julka  ме е избрала да отговоря на поставените от нея въпроси, а и се оказа, че някъде дълбоко в мен дреме желанието да го направя :)

Sorry, guys, I'm not going to translate this post into English. This is the question-and-answer avalanche that sweeps the blogs once in a while :)

1. Имате ли псевдоним и ако да защо сте си го избрали

"Бай Розан" и не съм го избирала - той избра мен  :). Просто съпругът ми се обръщаше с "бай" към обичаните си приятели и по някое време и аз се наредих сред заслужилите и, съответно, името ми беше съкратено от Розантия на Розан. Имам и още един прякор, но мисля да го обявя по-късно и по друг повод...
 
2. Какво мечтаех да стана, а сега съм ..... /професия/ :)

Исках да стана учителка, но започнах като преводач в специализирана област и това си остана най-любимата ми работа. А в момента съм, ъ-ъ-ъ, като се замисля, "пенкилер" - кореспонденция, поръчки, логистика, складово-счетоводна програма, отчети... и всякакви други неща. Имам длъжност, а не професия.

3. Любимо кътче в България, може и снимки 

Много са, обичам града, в който живея - София, градско момиче съм и туй-то :). Работила съм в Шумен, където прекарах почти три прекрасни безгрижни луди-млади години и създадох трайни приятелства, а имам и роднини там, които много обичам. А ароматът на липите по главната...! Пловдив - щом ми щукнеше, с една приятелка тръгвахме на стоп за Пловдив. Познавахме всяко паве по уличките на Стария град. В България има много красиви кътчета, но нашите близки и приятели живеят в най-красивите от тях!

Гледка от прозореца ми в София


 Шумен, парк Кьошковете

4. Любим спорт или занимание

Спорт? Бррр! Но - за кратко ходих на йога и ми хареса. Е, това не е спорт. А от няколко години прекарвам по една седмица във Върбица, Шуменско и всеки ден се разхождаме с часове по планинските пътеки. То май и това не се брои :). За заниманието е ясно - моето хоби, но често отстъпва на добрата компания :). 

 
5. Страна, в която бихте искали да живеете и защо

Аз съм космополит по душа, но много късно го разбрах. И, макар да не съм пътувала кой знае колко много, преди години бях в САЩ и просто се почувствах като у дома си. Да, бих искала да живея там.


6. Има ли място, на което не сте ходили от дете

Лясковец - всяко лято прекарвах със семейството на леля ми, но после те се преместиха в Шумен. Голяма игра падаше, имаше куче, пилци, чичо ни качваше на мотора си (леля ми, братовчед ми, мен и брат ми, ехее) и ходихме за риба...

7. Харесва ли ви сайтът https://pinterest.com/login/ :)

О, да, но се опасявам, че и неговият сървър може да се затормози някой ден. Гледам да не запазвам повече неща, отколкото мога да обхвана с един поглед, но някак не се получава и в един момент сайтът може би вече няма да е от полза.
8. Каква кола предпочитате - малка, спортна, семейна и каква марка

Малка, ако ще е само моя :), нашето семейство сме почитатели на VW, макар в момента да караме друга. Карала съм няколко модела автомобили, но няма да забравя микробус FORD Aerostar с автоматични скорости :).

9. Кое е последното красиво място, което сте посетили?


Труден въпрос, но през 2007 бях за първи път в Прага и пак ми се ходи, беше нещо като да те почерпят с последния шоколадов бонбон от кутията.
 

Просто снимка от Прага

10. А кое ще е следващото?
 
Следващото ще е Бостън, Англия. И какво съвпадение - и там имаме приятели :)

10 коментара:

  1. Аааа.... а аз си мислех че играта се вихри само по кулинарните блогове :)
    Много ми беше приятно да прочета поста ти Роузи :) така де , хубаво е да се опознаем. Какво харесваме , какво не и други черти от характера ни :) Досетих се аз че това " бай " го е измислил съпругът ти ... майтапчия е той :)
    Харесваш ми , харесват ми и нещицата които ни показваш , макар и не винаги да оставям коментар. В последно време не мога да се концентрирам , но поглеждам какво си майсториш :)

    Желая ти здраве и да продължаваш да правиш това което ти харесва !

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Наистина е интересно да научиш някаква лична подробност за някого, с когото си общуваш, така да се каже, но не познаваш лично :) Да, Христаки е майтапчия, но се отнася сериозно към кулинарията :) Благодаря ти за естественото и искрено общуване - обичам да чета блога ти, а и не мога да му се нагледам!

      Изтриване
  2. Лелееееее, как съм пропуснала :) Страхотно :)
    Много интересни неща :) а за псеводима, чак сега видяхкакъв е :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Стана ми приятно, че си ме избрала :) А за псевдонима - докато се усетя, и всички започнаха да ме наричат така - и приятели, и колеги :)

      Изтриване
    2. :) Аз до вчера го четях Байзоран :)))))))))) разменила съм буквите и си мислех че идва от нещо гръцко :)))))))))))

      Изтриване
    3. Ха-ха, ето още една полза от въпросите и отговорите :))))

      Изтриване
  3. Пропуснала съм този пост. Не знаех това за Лясковец и че би живяла в Щатите :-) А иначе, знаеш моята асоциация, когато за първи път чух "Бай Розан" - нещо като дебела лелка от Плод и зеленчука с голяма бенка с косъмчета на лицето. :-D А кво се оказа !?! Слабичка жена, подстригана като момче с огромна усмивка! Така и не мога да те нарека Бай Розан, но пък ти съкращавам името по друг начин. Обичам те много! Готин въпросник!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. С тази асоциация са свързани не един и два комични момента в живота ми :) А това, че бих могла да живея другаде, го осъзнах едва в последните години, по-рано и през ума не ми е минавало. Иначе за кратко задоволих космополитната си същност с трите години в Шумен, все пак...

      Изтриване
  4. The photos are lovely, it would be wonderful to know where each was taken.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Sorry, I knew I should've fought my laziness. I've added some links - the first picture was taken in Sofia, Bulgaria, the second and third - in Shumen & Varbitsa, Bulgaria and the last one - in Prague :)

      Изтриване

Ще се радвам да ми казвате какво мислите! I appreciate your comments!