25 март 2015

Врътки с тел / Wire Winding & Coiling

Тук споделих за новото си откритие - розички от тел. И макар да ми е трудно да работя с този материал, защото ръцете ми не са достатъчно силни, очарованието от него ме подтикна към още едно приключение - мъниста от "телена намотка" - е, не се сещам как по-добре да ги опиша! Това е урочето, а аз само навих по-тънка тел около по-дебела, възглавничките на пръстите ми са подути, зачервени и доста чувствителни вече втори ден, а така ми се правят още! Ето какво имам на работната си маса в момента:
I shared my new revelation here - wire roses. And even though I find it difficult to work with wire, because my hands are not strong enough, my fascination with this material pushed me into another adventure - wire coiled beads. This is the tutorial - I just coiled thinner wire around a piece of thicker wire, my fingers are still red and sore two days later. What's on my working table right now:



А за тези още не съм сигурна...
And I'm not quite sure about these yet...


Сигурна съм, че сте забелязали поне един готов проект :)
I'm sure you spotted at least one design idea :)

*****
Актуализация от 25.05.2015 - ето и как използвах някои от тези елементи :)
Update as of May 25, 2015 - this is how I used some of the elements :) 

*****
04.08.2015 - ето как използвах плетените на една кука мъниста с тел и кристали :)
August 04, 2015 - here's how I used the wire & crystal crochet beads :)

2 коментара:

Ще се радвам да ми казвате какво мислите! I appreciate your comments!